Psychologen zijn gebonden aan de beroepscode van het NIP (www.psynip.nl).

Hierin staat beschreven wat de ethiek en de privacyregels zijn voor het behandelcontact. Zo is een psycholoog bijvoorbeeld gebonden aan een beroepsgeheim en mag er geen informatie aan derden verstrekt worden zonder uw toestemming.

Ook zijn er eisen verbonden aan de beroepsregistratie en de -beroepsverenigingen en zal er per 1 januari 2017 een persoonlijk kwaliteitsstatuut in te zien zijn op de website.

Kwaliteitsbeleid

Het kwaliteitsbeleid van psychologiepraktijk Lumijn bestaat uit het regelmatig meten en evalueren van de klachtafname en de tevredenheid van de cliĆ«nt. De behandelingen of de procedures worden aangepast aan de uitkomsten hiervan. Ook blijf ik op de hoogte van de landelijke en wettelijke normen voor de hulpverlening en de geldende richtlijnen voor verschillende behandelingen. 

Klachten

Mocht u ontevreden zijn over de behandeling of over het contact, dan kunt u dit aan mij kenbaar maken. Als we er niet uitkomen, kunt u een klacht indienen bij de Klachtencommissie van de LVVP.

Het adres van de LVVP is Postbus 13086, 3507LB Utrecht en het e-mailadres is klachtencommissie-lvvp@kbsadvocaten.nl. Er zal eerst via bemiddeling geprobeerd worden om het probleem op te lossen.

 

T 038 - 423 7778
E info@lumijn.nl

Let op:Neem bij de intake een verwijsbrief, uw zorgpas en uw identiteitsbewijs mee.
Wachttijd

 

Op dit moment is de wachttijd 10 tot 12 weken.